10kg, cel osiągnięty!!! Odzyskałam swoje kształty, moim problemem jest zatrzymywanie wody, nie tłuszcz, no i okazało się ze słabo metabolizuję alko i to m.in jedna z przyczyn tego problemu, kurwa jak zyc, w szczegolnosci ze zbliza się sezon na zimne piwo w plenerze!!! No nic trzeba bedzie ograniczać. A poki co szukam kwiaciarni i pomysłu na bukiet ślubny,zostało 5tygodni . W. juz przymierzał cały garnitur z dodatkami, wyglada bosko, jeszcze ja dziś się wcisne w swoją kiecke i zobaczę czy jest ok i czy nie trzeba poprawiać, specjalnie kupowałam za małą ,teraz powinno byc idealnie . No to by bylo na tyle pieprzenia o glupotach.  Cholera mam 32 lata i bycie żoną wydaje mi się czymś abstrakcyjnym,ale jaram się ,choć nie wiem czemu zaczynam się czuć staro i dojrzale. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga